Laatste weken - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu Laatste weken - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu

Laatste weken

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Davy en Lucie

11 Januari 2010 | Verenigde Staten, Key West

Het kort af... Binnen 19 dagen is het voorbij. Twas nog een drukke week. Voor Lucie haar verjaardag zijn we naar de steakhouse geweest op het schip. We waren met 12 personen echt toffe avond. Op haar verjaardag zelf moesten we veel werken twas een drukke dag, spijtig voor haar ma ze heeft toch nog toffe cadeaukes gekregen van collegas.Tijdens de week zijn we ook onze H1N1 antivirus gaan halen hehe vermits we veel in contact komen met gasten. Gisteren is er iemand gestorven aan boord. Hartproblemen - 26 jaar. Das nogal iets voor die familie. Het werk begint echt al tegen te steken :)al die mense da klage ni te doen. Chance da we terugkomen

• 12 Januari 2010 - 08:39

Gerrit:

Als je aan een "desk" werkt, ga je altijd mensen tegenkomen die zagen, dat is een levensgewoonte geworden. Maak er nog 3 weken het beste van en profiteer nog wat van de zon.
    Cheer you up guys !!

• 13 Januari 2010 - 09:31

Margriet:

Davy en Lucie dat doet mij plezier dat ge toch een goede verjaardag goed verjaardag feestje had, spijtig voor dat overlijden aan boord dat moet hard overkomen, allee aftellen he kusjes vaan oma en peter

• 26 Januari 2010 - 19:25

Jocelyne En François:

Geniet nog van de laatste warme dagen hier is het koud en grijs geniet van de laatste dagen in zo te zien een paradijs