Tour Grand Cayman - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu Tour Grand Cayman - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu

Tour Grand Cayman

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Davy en Lucie

11 September 2009 | Cayman Eilanden, Georgetown

Lucie en ik hadden allebei een avondshift in Grand Cayman dus een kans voor ons om op excursie te gaan. We hebben een schildpaddenpark bezocht samen met een plaats waar speciale rotsformaties zijn ( meer dan een miljoen jaar oud) en dan gaan zwemmen met roggen. Ik heb de ervaring al gehad om met roggen te zwemmen, Lucie nog niet en vond het heel tof. Het is echt een speciale ervaring, ze komen voortdurend tegen u aan zwemmen en ze hebben zelf lucie een massage gegeven met enige hulp van de gids natuurlijk .
Bijgevoegd een foto van Lucie met de schildpad

• 11 September 2009 - 20:13

Mama:

wat een mooie schildpad hé, lulu,maar ze trekt wel niet op onze lambik ,maar toch tof !!!

• 12 September 2009 - 16:20

Margriet:

mooie foto lulu, en ik hoor dat alles met u beiden goed gaat, tesamen na lang wachten. Je peter en ik zijn een weekje aan zee geweest, goed weer gehad, en lekker eten
    verder alles oke dikkkkkke kus van ons beiden

• 17 September 2009 - 08:34

Anne Marie:

caroline va être jalouse.
    Bisous ma chérie .Je t'aime.