Lucie - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu Lucie - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu

Lucie

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Davy en Lucie

24 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Key West

Goed nieuws, Lucie komt naar hetzelfde schip. Vele collegas op het schip zeggen dat ik geluk heb omdat het echt niet makkelijk is om koppels op het schip te krijgen, zeker in hetzelfde departement. Nu kunnen we alles beginnen te regelen om een kamer voor ons 2 te krijgen en we zijn vertrokken. ik kijk er echt naar uit. De tijd gaat heel snel voorbij. het is nu eind augustus en ben dus al bijna 2 maand aan het werken. Nog 6 maand ongeveer te gaan dus... Groetjes uit Key West

• 25 Augustus 2009 - 07:22

Pa:

Goed nieuws hé Davy.
    Doe zo verder.
    Groetjes

• 29 Augustus 2009 - 09:13

Le Tonton Patou:

Coucou les amoureux, je suis super content pour vous deux. Amusez vous bien surtout Davy ne commence pas à décompter les mois si tu trouves que cela passe trop vite.Prenez votre temps et profitez de tous les instants. gros bisous à vous deux et on s'occupe de Anneke no stress.. bizz

• 31 Augustus 2009 - 19:49

Cathy & André:

Bonjour les voyageurs! Malgré le travail, vous traversez des pays que beaucoup d'entre nous ne verront jamais! regardez bien et ramenez-nous de belles photos et de belles histoires à raconter! Y a t'il des joueurs de pétanque à l'autre bout du monde? gros bisous à vous deux!