Nieuwjaar - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu Nieuwjaar - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Davy en Lucie

02 Januari 2010 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Nieuwjaar was super op het schip. Echt een van de beste nieuwjaars ooit! Rond 22u begon het feest in de lobby van het schip. Iedereen aan het dansen. Wijle ondertussen een van de 15 flessen champagne aan het drinken in de back office. Daarna om 23u was het balloon drop. De passagiers konden heel de dag ballons kopen en in de ballon hun cabin nummer zetten. Dan werden meer dan 2000 ballons van dek 9 tot dek 3 laten vallen en een van de ballons werd de cabine getrokken en die won een cruise. Daarna iedereen naar open dek, daar groot feest en terwijl werden beelden uitgezonden van New York tijdens nieuwjaar.Rond 2u zijn we dan naar disco gegaan om het feest af te ronden :) Het was uitzonderlijk voor ons omdat we eindelijk is in ons normale kledij mochten uitgaan. De champagne heeft rijkelijk gevloeid. Bijgevoegd foto van ons 2 op open deck. Later deze week zal ik ook is een video toevoegen van het feest.

• 03 Januari 2010 - 09:05

Mama:

amai, daar had ik ook wel willen bijzijn !!!
    Hier hadden we ook een schitterend feest met lekker eten en drinken en fiesta, maar natuurlijk in de kou,daar ziet het er nog altijd lekker warm uit . Amuseert jullie nog hé !!
    Dikke knuffel en vele kusjes