San Juan, Puerto Rico - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu San Juan, Puerto Rico - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu

San Juan, Puerto Rico

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Davy en Lucie

18 Augustus 2009 | Puerto Rico, San Juan

Dit is echt een prachtige stad, echt de moeite, het heeft een oud gedeelte en een modern gedeelte. Puerto Rico is eigenlijk territorium van USA, dat kan je zien in de straten, maar de mensen zijn echt typisch spaans, ze praten amper engels, wat juist leuk is. In deze haven zijn we 12 uur gebleven dus tijd genoeg om te ontdekken: eerst wat rondgelopen en daarna gaan shoppen in Plaza Americana, een supergroot shoppingcentra met alle europese en amerikaanse winkels. Natuurlijk wat tshirts gekocht. Dus ma en pa neemt ni te veel bagage mee zodat ge mijn kleding kunt meenemen :)

• 19 Augustus 2009 - 21:24

Pa:

Allez, we zullen een paar kilo extra voorzien !!