Gelukkige verjaardag Peter - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu Gelukkige verjaardag Peter - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu

Gelukkige verjaardag Peter

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Davy en Lucie

23 September 2009 | Cayman Eilanden, Georgetown

Peter ne gelukkige verjaardag hier vanuit Grand Cayman. Ne dikke proficiat!!!! en een geluk dat het nu al beter gaat met u anders was ik naar huis gekomen natuurlijk.

We zijn nu op weg naar Jamaica. In de morgen hebben we een safety oefening daarna ga ik op het strand beke liggen en gaan voetballe met mensen die in het casino werken. Daarna natuurlijk werken. ik heb de avondshift. Lucie is vandaag gaan zwemmen met dolfijnen. ze heeft de dvd ervan gratis gekregen omdat ze vip gasten waren. Hopelijk krijg ik ook nog de kans om samen met Lucie met dolfijne te zwemmen.

Bijgevoegd een van de veeeeeeele fotos van de zonsondergangen en de vele prachtige uitzichten.

• 24 September 2009 - 08:08

Margriet:

Peter dankt julie beiden voor je wensen, engeniet maar van de mooie momenten, is een soevenier dat je je leven meedraagt kussen van ons

• 28 September 2009 - 19:16

Cathy & André:

Coucou les voyageurs,
    On pense à vous ici et maman Anita a toujours une belle photo de vous dans son sac qu'elle montre fièrement à tout le monde!Nous on profite du beau temps belge tant que ça dure et André roule de nouveau à moto (moi pas, maintenant c'est moi qui ai peur!)
    Je fais mon repassage avec mon beau casque sur la tête! (non, je rigole!) A bientôt, gros bisous!