Kerstmis - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu Kerstmis - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Davy en Lucie Aenspeck - Vranckx - WaarBenJij.nu

Kerstmis

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Davy en Lucie

26 December 2009 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Kerstmis is alweer voorbij. Het was iets anders om het op een cruiseschip te vieren. We hebben een feestje gedaan in ons back office te samen met enkele andere departementen. Duurde enkele uren en rond 21u was het al gedaan. Een geluk want wij moesten werken die avond. Wel een beetje zat aan het werken ma bon da mag ook is he. na onze shift zijn we naar disco gegaan om de avond af te ronden. Voor nieuwjaar hebben we nog geen idee, maar waarschijnlijk zal iedereen op open deck mogen gaan in eigen kledij en mogen we zelf champagne meenemen. Op groot scherm zal dan nieuwjaar live in New York te volgen. We zullen zien of da gaat lukken of niet. De champagne zal ik al gaan kopen binnen een paar dagen :) . Bijgevoegd een foto van de groep na het feestje van kerstavond